Music

Friday, January 23, 2015

该有多傻啊傻大姐

我终于想起自己为什么总是胆怯了。

因为我忘了,那个因为喜欢而变得敏感容易受伤的心啊。

该有多心痛,眼泪该有多廉价。

对啊,是喜欢了一个不对的男孩子啊。

对啊,是收不回那份感觉啊。

对啊,不敢让你知道啊。

我们,回不去从前了呢。

我们,感觉不对了呢。

我们,变成我和你。

不是我们了。


该有多傻啊,这样的心情。

把心里的话告诉了一个人,

然后秘密变成只有我不知道的事情,

在我后面传来传去的,只有我不知道。



该有多傻啊我。

上一秒因为你的话而难过得哭了的我,

下一秒却还能若无其事地,对着你笑。

把自己放在多么卑微的地方啊。

1 comment:

  1. You should definitely participating in or writing about Android os video games, he or she usually spends his or her occasion with is girl in addition to kid.TwitterTelltale Video game titles possesses launched a new launch trailer for sequel inside their Bet on Thrones serial as well as and also the house trailer is a liberation date intended for Instance 3.Thankfully that individuals will not likely should waiting miss that adjacent show to be removed. lol accounts
    buy lol accounts

    ReplyDelete