Music

Wednesday, September 5, 2012

喜欢孤独

Sunny day or rainy day,
只想这样呆在家里陪着我的猫咪,
今天的晚餐我约了自己。


Sad day or happy day,
不是故意不理不睬不当谁的朋友,
女人有时候像小孩,
孩子气,偶尔闹情绪。


Someday or everyday,
今天适合呆在家里遇见我的日记,
我打算消失穿着隐形衣。


Sad day or happy day,
还在想着那天我们一起看的电影,
眼睛哭成泡泡鱼,
少根筋,有一点 Crazy



离开始还差一步,
我还不确定讨厌孤独,
Maybe I just really wanna be alone,


离开始只差一步,
谁说谁难得糊涂,
Maybe I don't care and I don't mind,
Cause everything is gonna be alright.



No comments:

Post a Comment